2019-11-15, penktadienis, 03:13.     Šiandien Joniškyje saulė teka 07:49, leidžiasi 16:15, dienos ilgumas 8:25.

Švietimo atstovai dalyvavo nacionaliniame švietimo forume

2019-03-22, paskelbė Nuomonės ir aktualijos
Švietimo atstovai dalyvavo nacionaliniame švietimo forume

Kovo 21 d. Vilniuje, Socialinių mokslų kolegijoje, vyko penktasis nacionalinis švietimo lyderystės forumas ,,Nuo mokyklos visiems prie mokyklos kiekvienam“.

 

Forume dalyvavo daugiau kaip 300 švietimo bendruomenės atstovų iš įvairiausių Lietuvos vietovių bei 22 užsienio šalių. Joniškio rajono švietimo bendruomenei atstovavo Joniškio rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Jonas Novogreckis, skyriaus vyriausioji specialistė Aušra Lukšaitė-Lapinskienė, Joniškio rajono švietimo centro metodininkė, laikinai einanti direktorės pareigas, Rita Šilinienė ir šio centro metodininkė Dainora Danilevičienė.

 


Penktasis nacionalinis švietimo lyderystės forumas plėtojo ankstesniame forume aptartą atviros mokyklos temą, o daugiausia dėmesio skyrė į mokymąsi įtraukiančiam ugdymo tyriniui, analizavo, kaip jis kuriamas klasėje, mokykloje, savivaldybėje ir nacionaliniu lygmeniu. Pagrindinius pranešimus forume skaitė Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovas Ričardas Ališauskas, kuris pristatė nacionalinės švietimo strategijos nuostatas, Šiaulių rajono Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro direktorius Vaidas Bacys, kuris aptarė mokyklos kiekvienam vaikui kūrimo patirtį, Šiaulių universiteto dėstytoja doc. dr. L. Miltenienė, kuri pranešime rėmėsi tyrimų apie vaikų savijautą mokykloje duomenimis, ir Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos istorijos mokytoja ekspertė, „Šviesos“ istorijos vadovėlių bendraautorė Jūratė Litvinaitė, analizavusi sociologinius ugdymo aspektus.

 


Švietimo forumo dalyviai diskutavo apie mokyklą veikiančius  visuomeninius procesus, jaučiamas socialines įtampas ir iššūkius, su kuriais susiduria nūdienos mokykla, aptarta, kokią įtaką šie veiksniai turi formuojamam ugdymo turiniui. Lietuvos ir užsienio švietimo bendruomenių atstovai dalijosi patirtimi, kaip į mokymąsi įtraukti kiekvieną mokinį, atsižvelgiant į jo prigimtį, aplinką ir konkrečią situaciją. Forume daug dėmesio skirta klausimui, kaip, konstruojant autentišką ir lankstų ugdymo tyrinį, galima kurti mokyklą kiekvienam, kurioje būtų sudarytos palankios sąlygos asmenybei augti, ugdytis gebėjimus, tobulinti įvairias kompetencijas.

 

Aušra Lukšaitė-Lapinskienė,
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyr. specialistė

 

 
 
Contact form

Šios dienos vardadieniai